Vaak gestelde vragen

Wij bieden de oplossing

Hoe kan ik bestellen?
Je kan bij Van Hoye Kantoor 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webshop. Bestelling voor 18u geplaatst, worden de volgende werkdag al geleverd. Rondom feestdagen kunnen leveringen vertraging oplopen. Daarnaast kan je onze fysieke winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze medewerk(st)ers geholpen te worden op de volgende dagen en tijden:
  • Maandag: 13.30 uur tot 18.00 uur
  • Dinsdag: 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur
  • Woensdag: 9.00 uur tot 18.00 uur
  • Donderdag: 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur
  • Vrijdag: 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 9.00 uur tot 17.00 uur
Ik kan met niet meer aanmelden bij de webshop. Wat nu?
Mogelijk is je account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kan allereerst controleren of je de gebruikersnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kan je kiezen voor de link wachtwoord vergeten. Op deze pagina kan je je e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar je e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan je vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van jouw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wat zijn de leveringskosten?
Indien jouw bestelbedrag boven de €69,00 excl. BTW ligt, rekenen wij geen verzendkosten (Postzegels tellen niet mee voor franco). Bij bestellingen onder de €69,00 excl. BTW rekenen wij €7,50 excl. BTW aan verzendkosten.
Je kan 24 uur per dag bestellen via de webshop. Direct na het plaatsen van je order ontvang je een orderbevestiging. Wij verzoeken je om deze orderbevestiging goed na te kijken. Eventuele aanpassingen dienen per omgaande per email aan ons gemeld te worden. Artikelen waarvan de voorraad op 0 staat kunnen wij helaas niet direct leveren. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht wanneer deze producten weer verwacht worden.
Zonder tegenbericht zullen wij de order, volgens de specificaties van de orderbevestiging uitvoeren.
Hoe kan ik betalen?

Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:

Vooruitbetaling
Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.

Bancontact
Met Bancontact kan je direct via het Internetbankieren van je bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van jouw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. Bancontact-betalingen gaan via de beveiligde website van Sisow.
Overschrijving
Je kan ervoor kiezen om je betaling na afloop zelf over te schrijven via je bank. In dit geval kunt u de betaling richten aan Van Hoye Kantoor en uw betaling doen op rekening BE71 0015 4892 2369.
Op factuur
Het is voor bedrijven in de regio die bij ons bekend zijn mogelijk om op factuur te bestellen. Indien je als bedrijf hiervoor in aanmerking wil komen,kan je altijd met ons contact opnemen om hier afspraken over te maken. Particuliere afnemers en bedrijven die niet bij ons bekend zijn dienen altijd vooraf of via Bancontact te betalen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Stuur een e-mail naar info@vanhoye.be wat je retour wilt sturen en de reden van retour. Je betaalt zelf de kosten voor retourneren. (Het bedrag dat in rekening is gebracht als verzendkosten, alsmede onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen wordt niet vergoed). Na ontvangst van de goederen (in nieuwstaat) crediteren wij je het betaalde bedrag.

Hoe kan ik een artikel retour aanvragen?

Bij Van Hoye Kantoor kan je als klant artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

Een product kan worden teruggestuurd als het product ongebruikt, onbeschadigd, compleet en ongeopend in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd wordt. Het bedrag dat in rekening is gebracht als verzendkosten, alsmede onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen wordt niet vergoed.

Een geretourneerd artikel dat niet aan deze voorwaarden voldoet zal niet voor het volledige bedrag worden gecrediteerd. Als dit het geval is zullen we contact met je opnemen. Zodra wij het artikel, dat door jou is teruggestuurd, ontvangen, wordt de retourprocedure voortgezet. Het goederenbedrag wordt binnen 30 werkdagen op jouw bankrekening teruggestort. Er zal alleen worden teruggestort op de originele rekening, welke ook werd gebruikt om de bestelling te betalen. Het te crediteren bedrag wordt bepaald aan de hand van het betaalde bedrag op de originele factuur.

Als je een artikel wilt retourneren of ruilen, stuur dan vooraf een e-mail naar info@vanhoye.be met de reden. De artikelen stuur je voldoende gefrankeerd retour. Voor het opnieuw versturen van de artikelen zijn wij genoodzaakt om nogmaals verzendkosten in rekening te brengen. Na het voldoen van de verzendkosten sturen wij je de gevraagde artikelen toe.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met jouw bestelling.
Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Waar blijft mijn bestelling?

Je kan jouw vraag richten via de e-mail aan info@vanhoye.be. Wij geven dan zo snel mogelijk antwoord op je vraag.