Vaak gestelde vragen
Wij bieden de oplossing
Hoe kan ik bestellen?
- Maandag: 13.30 uur tot 18.00 uur
- Dinsdag: 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur
- Woensdag: 9.00 uur tot 18.00 uur
- Donderdag: 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur
- Vrijdag: 9.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur
- Zaterdag: 9.00 uur tot 17.00 uur
Ik kan met niet meer aanmelden bij de webshop. Wat nu?
Wat zijn de leveringskosten?
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:
Vooruitbetaling
Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
Met Bancontact kan je direct via het Internetbankieren van je bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van jouw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. Bancontact-betalingen gaan via de beveiligde website van Sisow.
Je kan ervoor kiezen om je betaling na afloop zelf over te schrijven via je bank. In dit geval kunt u de betaling richten aan Van Hoye Kantoor en uw betaling doen op rekening BE71 0015 4892 2369.
Het is voor bedrijven in de regio die bij ons bekend zijn mogelijk om op factuur te bestellen. Indien je als bedrijf hiervoor in aanmerking wil komen,kan je altijd met ons contact opnemen om hier afspraken over te maken. Particuliere afnemers en bedrijven die niet bij ons bekend zijn dienen altijd vooraf of via Bancontact te betalen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Stuur een e-mail naar info@vanhoye.be wat je retour wilt sturen en de reden van retour. Je betaalt zelf de kosten voor retourneren. (Het bedrag dat in rekening is gebracht als verzendkosten, alsmede onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen wordt niet vergoed). Na ontvangst van de goederen (in nieuwstaat) crediteren wij je het betaalde bedrag.
Hoe kan ik een artikel retour aanvragen?
Bij Van Hoye Kantoor kan je als klant artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Een product kan worden teruggestuurd als het product ongebruikt, onbeschadigd, compleet en ongeopend in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd wordt. Het bedrag dat in rekening is gebracht als verzendkosten, alsmede onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen wordt niet vergoed.
Een geretourneerd artikel dat niet aan deze voorwaarden voldoet zal niet voor het volledige bedrag worden gecrediteerd. Als dit het geval is zullen we contact met je opnemen. Zodra wij het artikel, dat door jou is teruggestuurd, ontvangen, wordt de retourprocedure voortgezet. Het goederenbedrag wordt binnen 30 werkdagen op jouw bankrekening teruggestort. Er zal alleen worden teruggestort op de originele rekening, welke ook werd gebruikt om de bestelling te betalen. Het te crediteren bedrag wordt bepaald aan de hand van het betaalde bedrag op de originele factuur.
Als je een artikel wilt retourneren of ruilen, stuur dan vooraf een e-mail naar info@vanhoye.be met de reden. De artikelen stuur je voldoende gefrankeerd retour. Voor het opnieuw versturen van de artikelen zijn wij genoodzaakt om nogmaals verzendkosten in rekening te brengen. Na het voldoen van de verzendkosten sturen wij je de gevraagde artikelen toe.
Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Waar blijft mijn bestelling?
Je kan jouw vraag richten via de e-mail aan info@vanhoye.be. Wij geven dan zo snel mogelijk antwoord op je vraag.